СИТНЯКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ШОСТОГО СКЛИКАННЯ
МАКАРІВСЬКОГО РАЙОНУ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
Про встановлення податків на території Ситняківської сільської ради на 2015 рік |
З метою наповнення місцевого бюджету, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII, відповідно до Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Встановити з 01.01.2015 на 2015 рік на території Ситняківської сільської ради податки:
- плата за землю;
- транспортний податок.
2. Затвердити:
- Положення про встановлення плати за землю на території Ситняківської сільської ради (додаток 1);
- Положення про транспортний податок (додаток 2).
3. Дане рішення набирає чинності з 01.01.2015.
4. Копію даного рішення надіслати до Макарівського відділення Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.
5. Оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Ситняківської сільської ради в мережі Інтернет.
6. Організацію виконання даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету та фінансів.
Сільський голова О.О.Романенко
с.Ситняки
30.01.2015
360-39-VI
Додаток 1
до рішення сесії
Ситняківської сільської ради
30.01.2015 №360-39-VI
Положення про встановлення плати за землю на
території Ситняківської сільської ради
Положення про встановлення плати за землю на території Ситняківської сільської ради (далі – Положення) розроблено відповідно до Податкового кодексу України та є обов’язковим до виконання юридичними та фізичними особами на території селищної ради.
Плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
1. Платники земельного податку
1.1. Платниками земельного податку є:
1.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);
2. Платники орендної плати
2.1. Платниками орендної плати є орендарі земельних ділянок. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.
3. Об'єкти та база оподаткування
3.1. Об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності, користуванні та земельні ділянки надані в оренду.
3.2. Базою оподаткування земельним податком є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації та площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
4. Ставки земельного податку за земельні ділянки
4.1. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено:
4.1.1. Податок за земельні ділянки для сільськогосподарських угідь, встановлюється у розмірі 1відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
4.1.2. Податок за земельні ділянки призначені для будівництва та обслуговування житлових будівель і споруд встановлюється у розмірі 0,05 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
4.1.3. Податок за інші земельні ділянки встановлюється у розмірі 1,0 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
4.2. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановлюється у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області.
5. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних та юридичних осіб
5.1. Від сплати податку звільняються фізичні та юридичні особи відповідно до статей 281 та 282 Податкового кодексу України, а також:
- органи державної влади та органи місцевого самоврядування, органи прокуратури, заклади, установи та організації, військові формування, утворені відповідно до законів України, Збройні Сили України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;
- релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, за земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності, а також благодійні організації, створені відповідно до закону, діяльність яких не передбачає одержання прибутків;
- дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
6. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню
6.1. Не сплачується земельний податок за земельні ділянки визначені статтею 283 Податкового кодексу України.
7. Податковий період для плати за землю
7.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
7.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
8. Порядок обчислення плати за землю
8.1. Порядок обчислення плати за землю визначається статтею 286 Податкового кодексу України
9. Строк сплати плати за землю
9.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
9.2. Строк сплати плати за землю регулюється статтею 287 Податкового кодексу України
10. Орендна плата
10.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.
10.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.
10.3. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
10.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
10.5. Розмір орендної плати за земельні ділянки, встановлюється з відсотка від нормативної грошової оцінки.
10.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.
10.7. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджету застосовується відповідно до вимог статей 285-287 Податкового кодексу.
11. Індексація нормативної грошової оцінки земель
11.1. Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
11.2. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік, щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.
Сільський голова О.О. Романенко
Додаток 2
до рішення сесії
Ситняківської сільської ради
30.01.2015 №360-39-VI
Положення про транспортний податок
1. Платники податку
1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього положення є об'єктами оподаткування.
2. Об'єкт оподаткування
2.1. Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об'єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.
3. База оподаткування
3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього положення.
4. Ставка податку
4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього положення.
5. Податковий період
5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
6. Порядок обчислення податку
6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.
6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).
Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам-нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.
6.3. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.
6.4. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт.
Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
6.5. За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.
7. Порядок сплати податку
7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.
8. Строки сплати податку
8.1. Транспортний податок сплачується:
а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
Сільський голова О.О.Романенко