Понеділок, 2024-07-01, 11:31 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Годинник
Форма входу
Погода
Календар
«  Липень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Офіційний сайт
Ситняківської сільської ради

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення про внесення змін до рішення сесії №231-26-VI

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення про внесення змін до рішення сесії №231-26-VI від 11.07.2013 року "Про встановлення місцевих податків на 2014 рік"


1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

У зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України, відміною раніше діючих законодавчих актів, регулюючих провадження місцевих податків і зборів у державі, а також зміною складу місцевих податків і зборів, виникла потреба у затверджені Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

 Існуючу проблему – врегулювання питання щодо затвердження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки необхідно вирішити шляхом розробки та затвердження рішення сільської ради з урахуванням норм статті 265 розділу XII «Місцеві податки і збори» Податкового кодексу України.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується фізичними та юридичними особами, що є власниками об’єктів житлової нерухомості та залежить від площі зазначених об’єктів.

2.    Визначення цілі державного регулювання.

Основними цілями прийняття регуляторного акту є:

- регулювання ситуації на ринку житла;

- затвердження ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки відповідно до ст.265 Податкового кодексу України;

- поповнення доходної частини місцевого бюджету за рахунок надходжень від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей, наведення аргументів щодо переваги обраного способу.

Альтернатива до прийняття запропонованого регуляторного акта відсутня, у зв’язку з тим, що згідно Податкового кодексу України, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є обов’язковим для встановлення сільською радою. Таким чином визначена проблема не може бути розв’язана шляхом ринкових механізмів та потребує врегулювання шляхом прийняття відповідного регуляторного акту.

4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідних заходів.

Основним завданням запропонованого проекту рішення є зміцнення ресурсної бази місцевого бюджету.

Механізмом розв’язання вказаної вище проблеми є прийняття рішення міської ради «Про затвердження Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».

З метою реалізації поставленої мети пропонується проведення наступних заходів:

-         затвердження механізму справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

-         розрахунок очікуваних надходжень до місцевого бюджету податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

-         оприлюднення регуляторного акта в засобах масової інформації, стягнення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей.

Перевагами у досягненні визначених цілей є:

·        зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування;

·         збільшення надходжень до місцевого бюджету;

·        підвищення рівня використання економічних ресурсів міста, що надасть позитивний ефект для його мешканців;

·        спрямування надходжень коштів на вирішення соціальних проблем населення та покращення інфраструктури села, збільшення фінансування місцевих бюджетних програм.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту.

Аналіз вигод та витрат.

Прийняття положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, офіційне його оприлюднення забезпечить прозорий механізм його справляння.    

Прийняття положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, офіційне його оприлюднення забезпечить прозорий механізм його справляння

Сплата податку у встановленому обсязі

Органи місцевого самоврядування

Отримання надходжень до місцевого бюджету

Прийняття цього регуляторного акту витрат не потребує

7. Обґрунтування строку дії регуляторного акта.

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений у зв’язку з можливістю внесення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства та інших необхідних випадках.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта.

Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями:

- кількість платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (визначити на даний час не вбачається можливим);

- сума надходжень до місцевого бюджету від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

 - рівень поінформованості суб’єктів господарювання, населення з основних положень акта.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта.

Терміни проведення відстеження результативності акта:
-
базовий – не пізніше року з дня набрання чинності цим актом;
- повторний – не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом;
- періодичний – один раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Сільський голова
                                     О.О.Романенко